Practica/internship dezvoltare rurala/economice

Program de Internship: “Allianz-Țiriac Asigurări – Home for  those who dare

Programul de internship este dedicat masteranzilor (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 3,4) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în unul din departamentele Allianz Țiriac, Agenția Cluj-Napoca. Pentru studenții din anul terminal este necesară continuarea studiilor prin programele de masterat.

De ce să participi în programul de internship Allianz-Ţiriac Asigurări:
să-ţi exersezi abilităţile practice în departamentul unde vrei sa îţi începi cariera;
– să înveţi direct de la profesionişti cum să interacţionezi cu clienţii;
– să primeşti feedback de la echipa cu care lucrezi şi sfaturi folositoare pentru dezvoltarea profesională;
– să participi la cursuri şi workshopuri pentru dezvoltarea ta profesională;

Vino să-ţi testezi abilităţile de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi apoi decizi dacă o carieră în vânzări este potrivită pentru tine.

Program part-time studenţi:  4 ore/zi
Durată program: minin 2 luni şi maxim 6 luni.
Pentru perioade mai mici de 3 luni se acordă adeverință de practică.
Studenții dornici să se înscrie pentru programul de internship sunt rugați să trimită o scrisoare de intenție (se va preciza perioada in care sunteti disponibili), un CV format Europass și o scrisoarea de recomandare la adresa: econ@usamvcluj.ro salvate sub forma Nume_Prenume_Allianz.
Succes!

Termen limită: 18/06/2019.

Postat 06/06/2019


zur Startseite

Kleffmann Group – Furnizor Global de Cercetări Agricole oferă posibilitatea de efectuare a stagiilor de practică/angajare pe poziția de Operator Call Center în vederea cercetării pieței agricole din România în cadrul proiectelor de tip Panel și Ad-Hoc. Cercetările se realizează prin intermediul aplicării unor chestionare în rândul fermierilor și a distribuitorilor de produse pentru protecția plantelor.
Cu 25 de ani de experiență în domeniu, Kleffmann Group este liderul global în furnizarea de servicii de cercetare privind piața agricolă. Fiind o companie de cercetare care oferă servicii complete, sunt furnizate informații cheie despre toate sectoarele agricole, incluzând protecția plantelor, îngrășăminte, semințe, sănătatea animalelor sau utilaje agricole. Din cele peste 200.000 interviuri pe an cu fermieri și experți agricoli din întreaga lume, sunt extrase informaţii de piață pe baza cărora se oferă servicii rapide și flexibile factorilor de decizie, atât la nivel local, cât şi la nivel global.

Studenții  interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Kleffmann.  Succes!!

Termen limită: 24/05/2019.

Postat 15/05/2019


RIMS producție și construcții angajează pentru sediul din Cluj-Napoca un specialist contabilitate primară și un specialist în departamentul de vânzări (cunoștințe de limba engleză și franceză; posesor de carnet de conducere categoria B).

Persoanele interesate vor trimite un CV și o scrisoare de intenție cu precizarea poziției pe care doresc să o ocupe la adresa de email office@rims.ro.
Postat 14/05/2019


Agro Consulting Club

STUDENȚI SELECTAȚI ÎN CADRUL AGRO CONSULTING CLUB

Rafael BALTARIU
Anul 3, Inginerie Economică în Agricultură

 Réka BARTALIS
Anul 3, Inginerie Economică în Agricultură

Alexandra COBÂRZAN
Anul 2, Inginerie Economică în Agricultură

Corina-Lavinia LĂPĂDUȘ
Anul 1, Inginerie Economică în Agricultură

Andreea-Daniela LOLA
Anul 4, Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism

Maria SZABO
Anul 3, Inginerie Economică în Agricultură

Postat 02/05/2019


Agro Consulting Club

MANAGERII DE MÂINE SE PREGĂTESC ASTĂZI!
APLICĂ PENTRU AGRO CONSULTING CLUB ȘI POȚI SĂ AJUNGI STUDENT LA MBA!!!!

Agro Consulting Club (ACC http://agroconsultingclub.ro/) este o organizație studențească extracurriculară, aparținând comunității academice USAMV Cluj-Napoca. Membrii ACC vor avea oportunitatea de a cunoaște antreprenori de succes din agricultură, de a participa la prelegeri și workshopuri, de a vizita ferme, fabrici și unități de procesare a alimentelor din interiorul și din afara țării.
Obiectivul principal al Clubului de Consultanță este  de a contribui la dezvoltarea profesională a studenţilor  dincolo de educaţia universitară. ACC oferă membrilor săi posibilitatea de a aplica în practică cunoştinţele dobândite în universitate, prin situaţii reale.

Activități previzionate pentru semestrul 2 al anului universitar 2018/2019:

  • rezolvare studii de caz la solicitarea angajatorilor;
  • shadowing – participarea în activitatea de zi cu zi a unui manager;
  • vizite de studii și workshopuri;
  • programe de internship;
  • participare în concursuri internaționale;

Companii susținătoare:

Studenții  interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_AgroConsulting.  Succes!!

Termen limită: 12/03/2019.

Postat 07/03/2019

 


Wens Travel

Agenția de turism WENS TRAVEL angajează contabil junior pentru punctul de lucru din Cluj-Napoca.

Atribuții: operare facturi emise/facturi furnizori; operare extrase de cont/registru de casă; corespondența cu clienții și furnizorii; încadrarea documentelor financiar-contabile.
Cerințe: studii superioare în domeniul turistic/economic; cunoștințe avansate de operare PC; spirit de echipă/ușurință în comunicare; atenție la detalii, seriozitate și organizare; cunoașterea programului WinMentor constituie un avantaj.
Beneficii: instruire în domeniu urmată de șanse reale de afirmare; salar fix.

Absolvenții/studenții din an terminal interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Wens_Travel.  Succes!!

Termen limită: 04/03/2019.

Postat 25/02/2019


 

Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Bistrița-Năsăud

Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul APIA.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze  cereri de finanțare depuse în cadrul campaniei cererilor unice de plată 2018 (20 de ore); 2. vizite în teren conform procedurilor APIA (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Apia_BN.  Succes!!

Termen limită: 20/06/2018.

Postat 12/06/2018


Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Cluj

Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul APIA.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze  cereri de finanțare depuse în cadrul campaniei cererilor unice de plată 2018 (20 de ore); 2. vizite în teren conform procedurilor APIA (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro.  Succes!!

Termen limită: 04/06/2018.

Postat 14/05/2018

 


Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Oficiile Județene pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (Cluj, Bistrița Năsăud, Maramureș, Mureș, Alba și alte județene din regiunile de dezvoltare Nord Vest și Centru)

Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul OJFIR.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze  cereri de finanțare depuse în cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 -2020 (20 de ore); 2. analizeze dosare de achiziții și dosare de plăți conform procedurilor AFIR (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro. Vă rugăm să precizați județul pentru care doriți să aplicați. Succes!!

Termen limită: 25/05/2018.

Postat 14/05/2018


 


LA FERMA NOUĂ – PROGRAM DE PRACTICĂ ÎN AGRICULTURĂ ȘI AGROTURISM

Galeria de imagini a proprietăţii Galeria de imagini a proprietăţii
Descrierea partenerului de practică: La Ferma Nouă este o afacere familială situată în localitatea Chețani, județul Mureș. Ferma mixtă dispune de 200 de hectare de teren arabil destinați practicării culturii mari (cereale; oleaginoase; sfeclă de zahăr etc) și a culturilor furajere destinate hrănirii celor 200 de vaci cu lapte. Alături de activitățile agricole, recent a fost dezvoltată o structură de cazare destinată practicării agro-turismului și a vizitelor educative ghidate pentru diverse grupuri de tineri Detalii aici
Descrierea candidaților ideali: Pentru desfășurarea programului de practică sunt preferați studenți specializați în Inginerie Economică în Agricultură sau Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism care doresc să-și aprofundeze prin abilități practice cunoștințele din domeniul tehnologiilor de producție vegetale și zootehnice; să participe în mod efectiv la valorificarea resurselor fermei și ale comunității rurale prin practicarea turismului durabil.
Descrierea programului de practică: Programul de practică presupune participarea în mod efectiv la toate activitățile derulate în mod curent în fermă/unitatea de cazare. Timpul minim de practică va fi de trei săptămâni. Pe durata programului de practică participanții vor lucra în mod efectiv în următoarele posturi de lucru: activitatea tehnică de specialitate în domeniul producției vegetale și zootehnice; activitatea tehnică de specialitate în domeniul structurii de primire turistică; suport de specialitate în domeniul economic/comercial.
Facilități acordate: Cazare și masă pe perioada de derulare a programului de practică; Activități de prezentare a aspectelor practice specifice locului de practică.
Perioada de derulare: 1 Iunie – 1 Octombrie. În cadrul fiecărei luni calendaristice sunt disponibile două locuri de practică (minim 3 săptămâni de practică/serie).
Modul de aplicare: Trimite un CV și o scrisoare de motivare arhivate în programul WinRar sub forma nume_ferma_noua_luna vizata pentru practică  pe adresa econ@usamvcluj.ro;
Termen limită: 16/03/2018.
Succes!!
Postat 28/02/2018.

STUDENȚI SELECTAȚI PENTRU INTERNSHIPUL PLĂTIT DESFĂȘURAT ÎN CADRUL BRD GROUPE SOCIETE GENERALE (ANALIST PRODUSE PF)

Adriana Florina BECAN Alina Maria VOȘTINAR
Anul 4, Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism Anul 3, Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism

LOCURI DE MUNCĂ PE POZIȚIA DE ADMINISTRATOR OPERAȚIUNI CURENTE
Ce responsabilități ai?
– Să asiguri promovarea și vânzarea produselor și serviciilor simple către clienți;
– Să efectuezi operațiuni curente în lei și valută conform cererilor formulate de clienți persoane fizice și juridice;
– Să primești și să verifici documentele aferente operațiunilor ordonate de către clienți;
– Să asiguri gestionare numerarului pentru postul tău de lucru.
Candidatul ideal:
– Studii superioare/student posesor al unor cunoștințe economice și bancare generale;
– Cunoștințe de operare PC și MS Office;
– Inițiativă și spirit de echipă;
– Atenție la detalii;
– Practica bancară constituie un avantaj.
Cine poate și cum poate aplica?
– studenții din anii 3,4/studenții masteranzi/Absolvenți din județele Cluj, Bihor și Bistrița Năsăud sunt invitați să trimită un CV și o scrisoare de intenție.

-Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_operator_operațiuni_județul vizat și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;

Termen limită: 20/02/2018.
Succes!!
Postat 08/02/2018.

INTERNSHIP PLĂTIT ÎN CADRUL BRD GROUPE SOCIETE GENERALE ANALIST PRODUSE PF
BRD Groupe Societe Generale oferă studenților masteranzi (Agribusiness și Economie Agroalimentară) și ai specializărilor Inginerie Economică în Agricultură și Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism (anii 3 și 4) posibilitatea participării în cadrul unui internship plătit.
Poziția: Analist Administrare Produse Persoane Fizice;
Locația: Sucursala Cluj Napoca; Municipiul Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, Nr. 81-83.
Durata contract: 30.06.2018
Program de lucru: 8 ore pe zi cu 15 minute pauză de masă inclusă.
Detalii activitate : Efectueaza sarcinile de back-office privind prelucrarea diverselor operatiuni / produse aferente clienților persoane fizice.
Cerințe:
cunoștinte operare PC și MS Office;
– cunoștinte economice și bancare generale;
– inițiativă și spirit de echipă;
– atenție la detalii.
Modul de aplicare: scrisoare de intenție; Curriculum Vitae. Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_analist_PF și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;
Termen limită: 24/01/2018.
Succes!!
Postat 19/01/2018.



Internship la Banca Transilvania, BT Journey

Aplică la BT Journey unde poți afla aspecte teoritice și practice despre banking în cadrul cursurilor sustinute de persoane din echipa Bancii Transilvania.

Detalii inscriere:
– Este nevoie de trimiterea unui CV pe adresa internship@btrl.ro, pana marti, 14 noiembrie;
– Persoana de contact: Andra Cocioc, ghidul BT Journey, andra.cocioc@btrl.ro; 0741 074 704.

Detalii:https://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/stiri/bt-journey-un-nou-program-de-internship-la-banca-transilvania-deadline-aplicatii-14-noiembrie/

Postat 09/11/2017


INTERNSHIP PLĂTIT ÎN CADRUL BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
BRD Groupe Societe Generale oferă studenților masteranzi (Agribusiness și Economie Agroalimentară) posibilitatea participării în cadrul unui internship plătit.
Poziția: intern arhivare dosare credit;
Locația: Sucursala Cluj Napoca; Municipiul Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, Nr. 81-83.
Număr de ore: 6 ore pe zi, în zilele lucrătoare; perioada noiembrie – decembrie 2017;
Modul de aplicare: scrisoare de intenție; Curriculum Vitae; o scrisoare de recomandare. Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_arhivare_credite și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;
Termen limită: 02/11/2017.
Succes!!
Postat 26/10/2017.