Aplică acum pentru o experiență profesională de excepție în cadrul AgroConsulting Club (https://agroconsultingclub.ro/)
Obiectivul principal al Clubului de Consultanță în Agricultură ACC este de a contribui la dezvoltarea profesională a studenţilor din cadrul Universităţii de Științe Agricole și Medicină Vetrinară Cluj-Napoca (USAMV Cluj-Napoca)
Avantaje pentru studenți:
-dezvoltarea experienței profesionale în domeniul digitalizării și a agriculturii de precizie;
-vizite de studiu și workshopuri gratuite la cei mai importanți angajatori din domeniu din Transilvania;
– internshipuri plătite și shadowing împreună cu manageri de top din domeniul agribusiness;
Vrei să beneficiezi de o experiență profesională deosebită și să înveți din experiențele profesionale ale unora dintre cei mai de succes manageri din domeniul agribusiness? Vrei să faci parte dintr-o echipă pluridisciplinară care va căuta să optimizeze eficiența unui business agricol pe baza unor softuri performante??
Așadar, dacă crezi că schimbarea începe cu TINE și ești student în special în domeniul agronomic sau horticol trimite un CV și o scrisoare de intenție până la data de 25/10/2019 la adresa de email office@agroconsultingclub.ro
Studenții selectați în urma interviului vor face parte din AgroConsulting Club https://agroconsultingclub.ro/!!
Postat 24/10/2019
PARTICIPĂ LA ZIUA PORȚILOR DESCHISE 2019 ALLIANZ-ȚIRIAC
DATA: 01.08.2019, ora 17.00. Locatie: THE OFFICE CLUJ ,B-dul 21 Decembrie 1989, Nr. 77, Cladirea C-D, Parter.
Studenții masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 3,4) sunt invitați să trimită un email de confirmare a participării la adresa econ@usamvcluj.ro.
Postat 23/07/2019
Program de Internship: “Allianz-Țiriac Asigurări – Home for those who dare”
Programul de internship este dedicat masteranzilor (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 3,4) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în unul din departamentele Allianz Țiriac, Agenția Cluj-Napoca. Pentru studenții din anul terminal este necesară continuarea studiilor prin programele de masterat.
De ce să participi în programul de internship Allianz-Ţiriac Asigurări:
– să-ţi exersezi abilităţile practice în departamentul unde vrei sa îţi începi cariera;
– să înveţi direct de la profesionişti cum să interacţionezi cu clienţii;
– să primeşti feedback de la echipa cu care lucrezi şi sfaturi folositoare pentru dezvoltarea profesională;
– să participi la cursuri şi workshopuri pentru dezvoltarea ta profesională;
Vino să-ţi testezi abilităţile de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi apoi decizi dacă o carieră în vânzări este potrivită pentru tine.
Program part-time studenţi: 4 ore/zi
Durată program: minin 2 luni şi maxim 6 luni.
Pentru perioade mai mici de 3 luni se acordă adeverință de practică.
Studenții dornici să se înscrie pentru programul de internship sunt rugați să trimită o scrisoare de intenție (se va preciza perioada in care sunteti disponibili), un CV format Europass și o scrisoarea de recomandare la adresa: econ@usamvcluj.ro salvate sub forma Nume_Prenume_Allianz.
Succes!
Termen limită: 18/06/2019.
Postat 06/06/2019
Kleffmann Group – Furnizor Global de Cercetări Agricole oferă posibilitatea de efectuare a stagiilor de practică/angajare pe poziția de Operator Call Center în vederea cercetării pieței agricole din România în cadrul proiectelor de tip Panel și Ad-Hoc. Cercetările se realizează prin intermediul aplicării unor chestionare în rândul fermierilor și a distribuitorilor de produse pentru protecția plantelor.
Cu 25 de ani de experiență în domeniu, Kleffmann Group este liderul global în furnizarea de servicii de cercetare privind piața agricolă. Fiind o companie de cercetare care oferă servicii complete, sunt furnizate informații cheie despre toate sectoarele agricole, incluzând protecția plantelor, îngrășăminte, semințe, sănătatea animalelor sau utilaje agricole. Din cele peste 200.000 interviuri pe an cu fermieri și experți agricoli din întreaga lume, sunt extrase informaţii de piață pe baza cărora se oferă servicii rapide și flexibile factorilor de decizie, atât la nivel local, cât şi la nivel global.
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Kleffmann. Succes!!
Termen limită: 24/05/2019.
Postat 15/05/2019
RIMS producție și construcții angajează pentru sediul din Cluj-Napoca un specialist contabilitate primară și un specialist în departamentul de vânzări (cunoștințe de limba engleză și franceză; posesor de carnet de conducere categoria B).
Persoanele interesate vor trimite un CV și o scrisoare de intenție cu precizarea poziției pe care doresc să o ocupe la adresa de email office@rims.ro.
Postat 14/05/2019
STUDENȚI SELECTAȚI ÎN CADRUL AGRO CONSULTING CLUB
Postat 02/05/2019
MANAGERII DE MÂINE SE PREGĂTESC ASTĂZI!
APLICĂ PENTRU AGRO CONSULTING CLUB ȘI POȚI SĂ AJUNGI STUDENT LA MBA!!!!
Agro Consulting Club (ACC http://agroconsultingclub.ro/) este o organizație studențească extracurriculară, aparținând comunității academice USAMV Cluj-Napoca. Membrii ACC vor avea oportunitatea de a cunoaște antreprenori de succes din agricultură, de a participa la prelegeri și workshopuri, de a vizita ferme, fabrici și unități de procesare a alimentelor din interiorul și din afara țării.
Obiectivul principal al Clubului de Consultanță este de a contribui la dezvoltarea profesională a studenţilor dincolo de educaţia universitară. ACC oferă membrilor săi posibilitatea de a aplica în practică cunoştinţele dobândite în universitate, prin situaţii reale.
Activități previzionate pentru semestrul 2 al anului universitar 2018/2019:
- rezolvare studii de caz la solicitarea angajatorilor;
- shadowing – participarea în activitatea de zi cu zi a unui manager;
- vizite de studii și workshopuri;
- programe de internship;
- participare în concursuri internaționale;
Companii susținătoare:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_AgroConsulting. Succes!!
Termen limită: 12/03/2019.
Postat 07/03/2019
Wens Travel
Agenția de turism WENS TRAVEL angajează contabil junior pentru punctul de lucru din Cluj-Napoca.
Atribuții: operare facturi emise/facturi furnizori; operare extrase de cont/registru de casă; corespondența cu clienții și furnizorii; încadrarea documentelor financiar-contabile.
Cerințe: studii superioare în domeniul turistic/economic; cunoștințe avansate de operare PC; spirit de echipă/ușurință în comunicare; atenție la detalii, seriozitate și organizare; cunoașterea programului WinMentor constituie un avantaj.
Beneficii: instruire în domeniu urmată de șanse reale de afirmare; salar fix.
Absolvenții/studenții din an terminal interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Wens_Travel. Succes!!
Termen limită: 04/03/2019.
Postat 25/02/2019
Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Bistrița-Năsăud
Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul APIA.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze cereri de finanțare depuse în cadrul campaniei cererilor unice de plată 2018 (20 de ore); 2. vizite în teren conform procedurilor APIA (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro arhivate în WinRar cu denumirea NUME_Prenume_Apia_BN. Succes!!
Termen limită: 20/06/2018.
Postat 12/06/2018
Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Cluj
Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul APIA.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze cereri de finanțare depuse în cadrul campaniei cererilor unice de plată 2018 (20 de ore); 2. vizite în teren conform procedurilor APIA (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV Europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro. Succes!!
Termen limită: 04/06/2018.
Postat 14/05/2018
Selecție studenți pentru desfășurarea unui program de practică la Oficiile Județene pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (Cluj, Bistrița Năsăud, Maramureș, Mureș, Alba și alte județene din regiunile de dezvoltare Nord Vest și Centru)
Programul de practică este destinat studenților masteranzi (anul 1 și 2 Agribusiness și Economie Agroalimentară) și studenților de la nivel de licență (IEA și IMAPA anul 2,3) care vor să beneficieze de o experiență profesională deosebită în cadrul OJFIR.
Portofoliul de practică include 60 de ore prin care studenții vor avea posibilitatea să: 1. evalueze cereri de finanțare depuse în cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 -2020 (20 de ore); 2. analizeze dosare de achiziții și dosare de plăți conform procedurilor AFIR (40 de ore).
Studenții interesați vor trimite un CV europass și o scrisoare de intenție la adresa econ@usamvcluj.ro. Vă rugăm să precizați județul pentru care doriți să aplicați. Succes!!
Termen limită: 25/05/2018.
Postat 14/05/2018
LA FERMA NOUĂ – PROGRAM DE PRACTICĂ ÎN AGRICULTURĂ ȘI AGROTURISM
![]() |
![]() |
Modul de aplicare: Trimite un CV și o scrisoare de motivare arhivate în programul WinRar sub forma nume_ferma_noua_luna vizata pentru practică pe adresa econ@usamvcluj.ro;

STUDENȚI SELECTAȚI PENTRU INTERNSHIPUL PLĂTIT DESFĂȘURAT ÎN CADRUL BRD GROUPE SOCIETE GENERALE (ANALIST PRODUSE PF)
![]() |
![]() |
Adriana Florina BECAN | Alina Maria VOȘTINAR |
Anul 4, Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism | Anul 3, Inginerie și Management în Alimentația Publică și Agroturism |

– Să efectuezi operațiuni curente în lei și valută conform cererilor formulate de clienți persoane fizice și juridice;
– Să primești și să verifici documentele aferente operațiunilor ordonate de către clienți;
– Să asiguri gestionare numerarului pentru postul tău de lucru.
Candidatul ideal:
– Studii superioare/student posesor al unor cunoștințe economice și bancare generale;
– Cunoștințe de operare PC și MS Office;
– Inițiativă și spirit de echipă;
– Atenție la detalii;
Cine poate și cum poate aplica?
– studenții din anii 3,4/studenții masteranzi/Absolvenți din județele Cluj, Bihor și Bistrița Năsăud sunt invitați să trimită un CV și o scrisoare de intenție.
-Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_operator_operațiuni_județul vizat și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;

Program de lucru: 8 ore pe zi cu 15 minute pauză de masă inclusă.
Detalii activitate : Efectueaza sarcinile de back-office privind prelucrarea diverselor operatiuni / produse aferente clienților persoane fizice.
Cerințe:
– cunoștinte operare PC și MS Office;
– cunoștinte economice și bancare generale;
– inițiativă și spirit de echipă;
– atenție la detalii.
Modul de aplicare: scrisoare de intenție; Curriculum Vitae. Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_analist_PF și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;
Termen limită: 24/01/2018.
Aplică la BT Journey unde poți afla aspecte teoritice și practice despre banking în cadrul cursurilor sustinute de persoane din echipa Bancii Transilvania.
Detalii inscriere:
– Este nevoie de trimiterea unui CV pe adresa internship@btrl.ro, pana marti, 14 noiembrie;
– Persoana de contact: Andra Cocioc, ghidul BT Journey, andra.cocioc@btrl.ro; 0741 074 704.
Detalii:https://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/stiri/bt-journey-un-nou-program-de-internship-la-banca-transilvania-deadline-aplicatii-14-noiembrie/
Postat 09/11/2017

Număr de ore: 6 ore pe zi, în zilele lucrătoare; perioada noiembrie – decembrie 2017;
Modul de aplicare: scrisoare de intenție; Curriculum Vitae; o scrisoare de recomandare. Documentele vor fi arhivate în programul WinRar sub forma nume_BRD_arhivare_credite și vor fi trimise pe adresa econ@usamvcluj.ro;
Termen limită: 02/11/2017.